viernes, 6 de julio de 2007

UnA cAnCiOn PaRa Un DiA...



KiLoMeTrOs Al CiElO --> EdGaR oSeRaNsKy


CoMo LlEgAr Al FiLo De Tu CaMa

PaRa CaNtArTe Un CuEnTo UnA cAnCiOn

PaRa AbRaZaRtE fUeRtE hAsTa Ke CaIgAs

PeRdIdA eNtRe MiS bRaZoS y Mi VoZ


y DeSpErTaRtE a BeSoS eN lA cArA

dOs HoRaS aNtEs De Ke SaLgA eL sOl

DeSpUeS dE hAbErTe CaLeNTaDo eL aGuA

bEbErLa A sOrBoS dE mI cOrAzOn


VoY a VoLaR kIlOmEtRoS aL cIeLo, Mi CiElO

mEtErMe eNtRe TuS sUeÑoS y

LuChAr CoNtRa TuS mIeDoS

y CaMinAr KiLoMeTrOs De AsFaLtO y

De TaNTo vIaJaR kEdAr ReNdIdO eN tU iNtErIoR


mE rObArE uNa NuBe En El TrAyEcTo

El TrInO dE lA bOcA dE uN gOrRiOn

TaMbIeN lA eStReLlA mAs LeVe DeL cIeLo

Y eL tIeMpO dE lAs MaNoS dEl ReLoJ


vOy A dEjArTe El aLmA dE Mi CuErPo

El FuEgO dE MiS oJoS y El CaLoR

kE sAlE dE Mi AlIeNTo y De MiS dEdOs

PaRa EnTiBiAr ToDa Tu HaBiTaCiOn


VoY a VoLaR kIlOmEtRoS dE cieLo Mi CiElO

mEtErMe EnTrE tUs SuEñOs Y

lUcHaR cOnTrA tUs MiEdOs

Y cAmInAr KiLoMeTrOs De AsFaLTo Y

dE tAnTo vIaJaR kEdAr ReNDiDo En Tu InTeRiOr

(BIS)



No hay comentarios: